DET ENDA SÄTTET ATT FINNA EN FÖRÄNDRING I VÄRLDEN ÄR ATT SKAPA EN DJUPARE MEDVETENHET INOM DIG SJÄLV

DET ENDA SÄTTET ATT FINNA EN FÖRÄNDRING I VÄRLDEN ÄR ATT SKAPA EN DJUPARE MEDVETENHET INOM DIG SJÄLV

Så sade Eckhart Tolle igår och allt inom mig vet att det är sant. En omedveten mind kan aldrig guida en omedveten mind. Hjärnan endast spinner då i större omedvetenhet. Det blir endast ego i kompression och endast ego måste expandera med priset att kroppen komprimerar dig själv och andra i din omgivning.

Tacksamhet, ödmjukhet, empati och medmänsklighet och tydlig integritet i barmhärtighet är endast sättet att påbörja en mind i MEDVETENHET.

Vi måste börja där. Utan att börja där så blir alla lösningar endast temporära och oftast inte ens det. För att kunna börja där så är en essentiell del att vi absolut måste inse att det endas sättet att utvecklas så vi får en vardag så kan det inte göras i miljöer där samtliga stadier av denna medvetenhet inte existerar. Det behövs miljöer som har påbörjat expansionen av denna medvetenhet.

Om vi skall finna detta medvetenhet som en permanent tillgång, i vår vardag så är det fullständigt essentiellt att vi har dessa miljöer på en regelmässig vardagsbasis. Det är den viktigast aspekten.

Nu skall jag avslöja få underbara nyheter som kommer på UniversalHeart Mentorprommet som startar

Östersund 26-27 september Göteborg 9-10 oktober
Stockholm 31 okt-1 nov
www.universalheart.se

Det första erbjudande är ett UniversalHeart Center på Gotland

Den första erbjudande som kommer erbjudas för alla deltagare på programmet. Vi är delaktiga i ett underbart projekt där ett center/hotell/konferens/retreat ställe på Gotland kommer vara tillgänglig så som Universal Heart Center. Det kommer vara oerhört billigt att kunna bo där om man är "UniversalHeart're". Och det kommer erbjudas exeptionella billiga priser med upp till 70 % rabatt och då ingår helpension. De kommer bl.a erbjuda medlemskap för UH. Mer info med egen hemsida kommer inom kort.

De har över 100 sängar med en fantastisk föreläsningssal och stället har en möjlighet att skapa enorma miljöer. Jag har varit där och föreläst och det är helt underbart ställe. Man skall kunna arrangera kurser, retreat eller bara vill komma bort några dagar själv, eller med familjen, käraste, vänner. Kanske komma borta för att skriva en bok, reflektera, återhämta sig, ja precis vad som helst. Havet och naturen är närvarande från detta Center. Visionen är att skapa flera olika UH center i Sverige och utanför Sveriges gränser.
TackTherese Appelqviste ochPer Appelqvistt.

Erbjudande nr 2.
Jag har ju gång på gång pratat sönder era öron vikten av miljöer, miljöer och året miljöer. Då är nästa möjlighet att ha ALLTID tillgång till (nu till hösten) till minst 1000 personers morfiska fält. i MEDVETENHET. Samtliga människor medvetna medvetenhet har en oerhört kraft som inte endast skall finnas tillgänglig på kursstart utan att alla kommer kunna få ett verktyg där du har tillgång till allas kraft 24 timmar, 7 dagar i veckan för att kunna höja din egna energi, precis vad som helst i din vardag. Detta erbjudanden är lite svårare att förklara med enkla ord men det jag kan säga är är denna möjlighet har en stor potential.
Därför, UniversalHeart- DU&JAG har gått in i ett samarbete med ett utvecklingsbolag gällande höja din individuella medvetenhetsnivå tillsammans med alla deltagare. Ett mycket avancerad program (men busenkelt att använda) som kan hjälpa individen mellan varje UH dagar på mentorprogrammet att höja energinivå precis när som helst och i sammanhang. T.ex jag mår inte så bra, eller jag skall in på ett möte eller ha ett utmanade samtal. Eller tvärtom. Jag mår utmärkt bra och hur kan jag höja min medvetenhetsnivå så jag kan höja min medvetna energi och hjälpa andra som kanske behöver denna hjälp idag. Det är bokstavligen att skapa mer gynnsamma biokemiska ämnen för dig och mig. Detta verktyg bygger helt på kunskaper att förstå hur cellen, hjärtat och hjärnan fungerar, förståelsen ger jag på föreläsningar.

Många gånger har jag nämnt NollPunktsFältet. NOF är den starkaste kraften vetenskapen känner till. Jag vill jämföra den med absolut närmandet av den villkorslösa existensen/kärleken. På första föreläsningsblocket i respektive stad (Östersund, Göteborg och Stockholm) så får alla deltager all info som talar om enkelt vad kan vi göra för att öka energin i alla vardagliga situationer.

Förställ dit kraften när vi är en dag är miljoner (UniversalHeart) människor som kan hämta kraft från varandra i real tid.

Nu får jag gåshud...

Jag säger som Eckhart säger.

"Utan dig så hade universum aldrig varit eller agerat som det gör. Du gör universum unik."