TACK TILL DIG SOM LYSSNAR

VEM KUNDE VETA?

Vem kunde veta att Björn Natthiko Lindeblad skulle prata om hundsaliv på ett alldeles underbart sätt?

Vem kunde veta att Anders Nilsson från HeartMath skulle finna allas hjärtan utifrån att vara mer sportig?

Vem kunde veta att Leah Allén skulle guida oss genom sitt eget liv för att finna sig själv?

Vem kunde veta att Fredrik Swahn endast blir underbarare och underbarare efter varje möte jag har med denna fina man.

Vem kunde veta att Janique Icka Svedberg skulle dyka upp så underbart som bara hon kan dyka upp med Blue Svedberg-Hill?

Vem kunde veta att Dan Reed actually had an intrest in a regular guy as my self? (Love you brother!).

Hur skulle jag veta att finaste Kajsa Ingemarsson önskade först låta mig få skriva en del av hennes nästa bok. Samt att vi skulle "avslöja" det spontant på scenen just idag? Kärlek är det för mig. Tack Kajsa!

Hur skulle jag veta att en underbar middag med föreläsarna och andra underbara UH deltagare så som Jessica WidlundGunilla PerssonHelena SandgrenMalin Lidén med många fler ville spendera en afton med mig.

Hur skulle jag veta?

Släpp vetandet. Släpp kampen. Släpp motståndet.

Bjud in möjligheten.

Tack till mina absoluta vänner Jan JutanderLars LandstromSanaz Salmasioch Ida Stjernkvist
Ni betyder.

Men. TACK TILL DIG SOM LYSSNAR.

Hur skulle jag veta att du skulle komma? Hur skulle jag veta att du ville komma?

ÖDMJUKHET.

Livets möjligheter är oändliga när vi lyssnar inåt.

TACK TILL DIG