NÄST SISTA UNIVERSAL HEART EVENTET

På fredag 20 mars ska jag föreläsa på spännande Universal heart i Göteborg.
Jag kommer att fokusera på hur jag genom att använda "hjärtat som verktyg" kan SJÄLVREGLERA min kropp till inre balans. Jag kommer att visa forskning som stöder begrepp som "Speed of balance" och visa konkret hur hjärtat skapar inre balans med enkla övningar. Detta är 4:e Universal heart eventet på 6 månader som jag medverkat och mitt team mäter gruppens inre balans över tid. Fram tills nu har gruppens resultat förbättrats på många sätt och som skapar ny härlig energi. Nu är det dags att gå till nästa nivå till ny energi genom att SJÄLVREGLERA vår inre balans. Som vanligt är det Jörgen Tranberg tillsammans med flera spännande föreläsare och som jag tycker "Sveriges bästa publik". Det brukar vara ca 400 pers med härlig energi. Vill du vara med så gå in på www.universalheart.se eller köp biljetter på www.ticnet.se
Vill du veta mer om HRV Träning gå in på www.heartmaths.se