DET TAR 66 DAGAR TILLS DET BLIR ENKLARE


Simon Kachoa: 

Jörgen Tranberg är utbildad läkare i USA med spetskompetens inom neuropsykologi, kvantfysik tillsammans med filosofiska tankegångar gällande personlig utveckling. Han har både forskat och föreläst i 25 år runt världen hur människans psyke är kontrakterad.

Kunde inte sagt det bättre själv!

https://www.facebook.com/video.php?v=10152657892385825

Man hamnar i ett destruktivt beteende där man till slut inte ens letar efter en väg ut. För man tror inte att den finns.

Jag gick runt och trodde det i flera år.

Men jag bestämde mig att det finns, jag ska och jag kan. Jag lyckades bryta detta mönster och som Jörgen Tranberg förklarar.

Det tar 66 dagar tills det blir enklare.

KÄMPA - DET ÄR VÄRT DET!

Tusen tack Jörgen Tranberg för en otroligt lärorik föreläsning, en av dom bästa jag varit på!

www.180grader.se