Med detta inlägg så skall jag ännu en gång stödja i Compassion Barnhemmet Muang Mai, Phuket i Thailand

Detta inlägg så skall jag ännu en gång stödja i Compassion Barnhemmet Muang Mai, Phuket i Thailand MEN JAG VILL VARA MYCKET TYDLIG. DETTA INLÄGG VÄNDER SIG ENDAST TILL DIG SOM VILL BYGGA DISTRIBUTION VERKSAMHET TILLSAMMANS MED MIG GÄLLANDE KOSTTILLSKOTTET JUICE PLUS. Jag är en visionär och entreprenör från djupet av mitt hjärta och jag har byggt verksamheter i 30 år som har kriterierna. 1. Inspiration 2. Passion 3. Djupare sanning-Compassion Allt jag har gjort har byggt på kriterier med naturvetenskapliga förklaringsmodeller så som biologi, kvantfysisk, neuropsykologi med broar över till filosofiska och spirituella tankegångar i entreprenörsanda. Det är magisk att skapa strukturer som bygger på självkärlek i Compassion. Självkärlek i Compassion gynnar alla andra. Jag har ingen annan erfarenhet än att det också fungerar på samma gällande företagsstrukturer. Det behövs inte göra genom slita och rädsla, men fokus, tålamod är oerhört viktiga aspekter när det görs i glädje. En av de viktigaste aspekterna för mig är servicen, produkten. Jag har synat och penetrerat produkten till 100 % och jag kan till fullo känna att produkten är superior. Juice Plus Jag har nämnt det förut. Jag var med nästan från starten gällande denna verksamhet, början på 90 talet i Kalifornien. Och de flesta vet att all min egna vinst går oavkortat till detta barnhem, Barnhem Muang Mai. Det är mitt personliga engagemang och varje cell, varje dag när jag får hjälpa är meningsfull. Jag också ser pengar som en energi av möjlighet för människan skall kunna fritt få utforska det som är outforskat. För mig har det aldrig varit det primära men ändock en viktig del av det primära som agerar i sammanhang. Ingen vill slita och känna att pengar aldrig räcker. Pengar är flöde och oerhört viktigt. Jag själv har precis det hemmet jag önskar. En sekelskifts lägenhet, 4 meter till tak och oerhört vacker. Tacksam. En 2010 Toyota med sollucka, enda jag ville ha. 😇Tacksam. Kan ta min Adam på semester och unna mig sammanlagt 9-10 veckor ledighet per år, som gör att jag bränner aldrig ut mig. Tacksam. Fast egentligen har jag inget mer och är nöjd. Skall skaffa mig en "skrivarlya" på Tjörn som är den enda materiella visionen. Har en lön så jag kan leva bekvämt men mer än så är det inte. Jag är innerligt tacksam och nöjd. Resten av skapa pengar är för att skapa en bättre värld på olika sätt, för mitt inre så jag kan agera i Compassion. Jag berättar min personliga materiella värld, även här är jag transparent även gällande detta för då finns det inga dolda agendor. Jag vill stödja hjälpa dig att skapa en bättre möjlighet för dig så du kan få det du drömmer om och verka i Compassion. Vilken summa behöver du för att kunna skapa din vision och dröm? Även om drömmen är att göra ingenting så är det också en vision och längtan. Jag kan JP forskningar och JP innehåll utan och innan. Produkten har en fullständig renhet och innehållet står jag absolut bakom. Näringsnivån är hög. Jag fullständigt älskar att skapa stödjande miljöer där människan får en möjlighet att växa i det som ännu är outforskat och här är kanske ytterligare en möjlighet som passar givetvis enbart vissa, och det är till dig jag vänder mig! Torsdagen den 11 juni mellan kl 18.00-20.00 så erbjuder jag en information och presentation om vad jag erbjuder, och om Juice Plus, dess forskning, och presentation att bygga verksamhet utifrån dessa ovannämnda kriterier. För dig som kommer vara intresserad att bygga denna verksamhet så kommer du få en möjlighet till 6 dagars gratis utbildning under 6-8 månader (jag som föreläsare blir gratis) gällande ovannämnda ämnen. Allt startar i början av juli och jag skall lära dig grunderna om allt jag vet. Jag vill ytterligare en gång visa en väg. Anmäla kan endast göras här på FB till min privat meddelande tråd eller [email protected] Igen, det här vänder sig enbart till dig som vill bli distributör för Juice Plus- frukt, grönt och bär. Varmt välkomna!