Låt inte automatiken stoppa dig....Låt flödet göra dig nyfiken på Dig..

IDAG INSÅG VI ATT VÅRT MIND BEGRÄNSADE OSS

Vi har bestämt att vill endast leka med fler personer.

Mina möten idag med min vän, Mikael Samuelsson, hela kvällen med min bror, min son Adam. Och tillsammans med ett avgörande Skype möte med andra sidan jorden så inser vi att vi behöver fler människor.

VI VILL ATT NI 12 PERSONER SKALL DUPLICERA ER.
IDAG HAR VI STRUKTURERAT OM SÅ ATT VI BEHÖVER 24 PERSONER.

Ni är sagolikt många som har hört av er. Vi vill att ni skall fortsätta! Fortsätt och senast torsdag sätter vi en deadline.

Ni är ju givetvis oerhört många som vill veta all information med en gång. Givetvis vill ni få all information med en gång. 
Det förstår vi, och men tänk er själva. Vi frågar er om ni vill träffa oss den 7 februari och önskar då 4 timmar! Absolut minimum av 4 timmar för att presentera hela visionen. Det gör det absolut omöjligt att presentera hela med några rader på FB. Bara helt enkelt omöjligt!

Vi vill endast vara säker på att ni som kommer till oss har valt rätt miljö. Ni har valt oss!

Om man är mig och har en mycket nära relation till kvantfysisk och neuropsykologi. Vad vi gör är att vi skapar oerhört medvetna texter så universums lagar skapar flöde men det behövs vårt medvetande. 
Ni med oss skall skapa flöde, ibland kallas det också för olika bosoner, elektron spinn som reagerar med matematiska ekvationer. 
Känn hur ni reagerar och just där kan vi skapa allt rätt för oss alla!

Alla ni som känner oss vet att vi gör alltid allt från hjärtat. Aldrig annat!

Vår egna drivkraft är alla 8 punkter. 
Vi är där... Vi har inte varit där men nu är vi där. De 8 punkterna är vetenskapligt bevisad att just den personen kan leda, stödja och inspirera andra människor till ett kärleksfullt hjärta. Det är vetenskap.

Ni alla som känner oss vet att vi Bröder vill verkligen skapa en MedMänsklig värld men då måste vi finna strukturer som är hållbara.

Ni skall få lite mer information.
Allt började med att jag blev erbjuden att nå ut i världen med start 2017 till minst 250,000 människor men med en möjlighet till 650,000 människor. Och idag finns erbjudande att nå ut till miljontals människor.

Det kan man inte göra själv... Det måste göras med andra i mycket organiserade strukturer och ta det stegvis.

Vi därför börjar med Sverige från och med oktober 2015 för att därefter tillsammans med alla nationaliteter skapa samma möjligheter.

SKAPA VÄRLDEN NÅGOT MER MEDMÄNSKLIG (Compassion) I MERVETENHET ÄR VÅR MÖJLIGHET.

Men låt oss leka fram denna möjlighet.

När möjligheten möjliggörs så förstår vi att budskapet vi sprider är inte endast för ett fåtal. Det är för alla som säger JA och skall då finna sina egna strukturer och platser.

Hela serien Universal Heart är ett experimentell försök där vi vill ha roligt i all mänsklighet.

Lära oss om den 
sanna - osanna kärleken.

Vi hade kunnat oerhört lätt kontakta endast dessa 24 personer från vårt egna nätverk men vi fortsätter i samma omöjliga anda.

SKAPA MILJÖER AV DET OMÖJLIGA OCH SÄTTA IHOP FRÄMLINGAR SOM TILLSAMMANS FRÅN SCRATCH SKALL FÅ GUIDA ALLA MÄNNISKOR.

Ni alla som känner oss vet att vi gör allt av rätta anledningar och drivs av rätt inre kompass. 
När vi båda Bröder bestämde oss att säga JA då väljer vi att inte finna en egen "nödutgång"

Vi endast vill finna 24 personer som stödjer denna vision.

Nu skall jag njuta av min försenade kvällskopp kamomill tea och sannolikt somna med den i handen.

Därför texten på bilden passar så fint till oss alla som vill veta allt innan vi utforskat oss själva. Först måste vi skapa rätta miljöer. Just där kan det bli oerhört vackert.

Låt inte automatiken stoppa dig. 
Låt flödet göra dig nyfiken på Dig...

 

 

#1 - - Henrik Wik:

Förstår inte vad ni frågar/ber/söker efter?
Vad du skriver om är en stor del min sanning också. Kvantverklighet är beroende av att vi återställer/rebootar celler/energier.
Jag har själv blivit tillfrågad eller kallad till att sprida kärlek och en annan förståelse.

Om du känner som jag, så hörs vi snart.


Namasté <3

#2 - - Michael Persson Osteopat D.O.:

Hej Jörgen! Jag har skrivit ett brev och bifogat det till Din mailadress [email protected]

Hoppas Du läser detta. Tror jag är en av De 12.

Med Värme.. Michael