UNIVERSAL HEART DEMO

I dokumentet nedan kan du läsa om en föreläsning den 16/10 i Folkets Hus i Göteborg mellan kl 17.30-20.30 (obs endast fåtal platser kvar).

Jag kommer ge helt nya kunskaper om Hjärnans Mind, Hjärtats intelligens och varandras samverkan i samklang med kvällens gästföreläsare , grundare för Gadogi som handlar enbart om att få hjälp med just dina drömmar och visioner. Min uppgift är att förankra det vetenskapligt där relationen till det Gudomliga frigörs och möjliggörs. 
I fysiska sammanhang skulle man kalla det för den extensiella existensen av varandet. Där kan ske en betraktelse att vår Medvetenhet kan skapa perfekt synkronisering av symmetri och där kan "nya" former uppträdda. Det var en naturvetenskaplig förenklad förklaring. Vissa skulle kalla det Kärlek Bortom Form.

Här är en ny film. Ger en känsla för innehållet som börjar den 31 oktober men där du får en känsla för dess innehåll den 16 oktober kl 17.30-20.30.

Varmt välkomna!

PERCEPTION OCH RUMMET - DITT HJÄRTA BORTOM EGO.

Unikt möjlighet! 
Helt ny föreläsning den 16/10 på Folkets Hus, Göteborg.
Mellan kl 17.30-20.30. 
Pris: 150 kronor inkl moms.
Om ni önskar plats så vänligen mejla till [email protected] 
När ni har fått bekräftelse om din plats så vänligen betala 150 kronor till PG:112274-6, Bröderna Tranberg.

Denna kväll så föreläser grundaren för Gadogi, Torkel Stalhand tillsammans med mig, Jörgen Tranberg. 
Missa inte Gadogi! Framför allt... Missa inte Torkel! 
Här presenteras Gadogi, dess syfte. Gadogi skapades för att ge möjligheten till hjälp och stöd med dina visioner och drömmar. Det briljanta med Gadogi är att även delta i andras visioner och drömmar. 
Give and Receive är vad vi är skapta för och att finna dess balans mellan Give & Receive. 
Just under dessa strukturer skapades hjärtat och än idag har det samma originalstruktur till dessa original fenomen. 
Gadogi har exakt samma struktur för att bygga möjlighet till Ditt förverkligande. 
Och just där ligger även Universal Heart projektet vision.
Allt kommer som vanligt förklaras i naturvetenskapliga termer.

http://www.youtube.com/watch?v=qfUeyhUfpBo&feature=youtu.be

Längst ner kan ni läsa om föreläsningens innehåll.

Men...

Nästa erbjudande som erbjuds gratis gör att jag vill ha just din hjälp att dela, dela och tacksamt dela. 
Ju fler desto bättre...

Den 15/10 så kommer vi erbjuda ett GRATIS webinarseminarium tillsammans med HeartMath in Scandinavia. 
Anders Nilsson föreläser tillsammans med mig.
Länken till webseminar kommer delas till er om 1-2 dagar och alla är varmt välkomna! Vi kommer då utföra experimentell forskning för att påvisa att Tid-Rummets effekt är alltid bortom Tidrummet verklighet. Ni är alla välkomna att delta i detta unika experiment. Hur fler desto större betydelse för allt som berör. Som vanligt. Allt förklaras med naturvetenskaplig förankring.

I nästa textstycke kan ni läsa om mitt föreläsningsinnehåll den 16/10.

Jag kan summera att efter knappt två veckor har jag föreläst för långt över tusen personer. Alla möter mig med en enorm lyhördhet till att vilja lyssna och slutar alltid i, kärlek. Jag i skrivande stund är i djupare eftertanke över syfte och medvetenhet i mitt eget liv. De två ord som kommer starkast till mig är...

Kärlek och Förlåtelse.