NÄR MAN FÅR 99 % RESPONS TILL EXPANSION DÅ VET MAN ATT DET KOMMER FRÅN RÄTTA PLATSEN- HJÄRTAT

NÄR MAN FÅR 99 % RESPONS TILL EXPANSION DÅ VET MAN ATT DET KOMMER FRÅN RÄTTA PLATSEN- HJÄRTAT.

Men innan jag förklarar vad detta inlägg handlar om så skall jag informera att det finns 6 platser kvar till kursen, 
"Allt har en medvetenhet"
i Sthlm den 26-28 juni. 
Kursen är en del av UniversalHeart Visionen - Vision2020. Om du vill vara en av dessa 6 personer med garanterad magiska dagar tillsammans med mig och knappt 200 personer så skall du PM mig.

Det finns också 22 platser kvar till samma kurs men i Östersund som hålls den 3-5 juli. Här kan du få vara med mig och 200 personer.

Kurspriset är 895 kr för alla 3 dagar och kraften blir enorm när det är så många personer samlas för 3 heldagar.

För 2 veckor sedan skapade jag en informationsafton för en entreprenör utbildning i compassion och hjärtats tecken gällande dig som ville bli distributör för Juice Plus. Efter den aftonen så tackade samtliga Ja, minus en person till möjligheten om till denna entreprenör utbildning som startar den 4 augusti. Det visade sig att det blev en manifestation som nästan fick 100 % expansion.

Det blir den responsen när vi upplever Meningsfullhet och Syfte, men kompressionen är också där för att skapa Meningsfullhet och Syfte, men ibland skapar processen rädsla och man behöver stöd för att orka igenom, få modet tillräckligt länge så expansion kan till slut bevittnas. 
Då är miljöer helt avgörande.
Det är min uppgift att skapa dessa miljöer. Hela UniversalHeart vision hade detta syfte.

Jag kan stå 100 % bakom produkten och därför kommer skapa denna miniutbildning där jag som föreläsare blir gratis under detta tid. Denna utbildning är så mycket mer än att bli "Distributör".
Denna utbildning är format så du kan använda dig av kunskapen i vilken verksamhet som helst, och/eller sociala och dina privat relationer. Jag bygger som vanligt allt på forskning med den filosofiska dialogen. Min egna vinst går oavkortad till Barnhemmet i Thailand/Phuket, Muang Mai, och jag var med när JP startade upp 1993 i USA, syften som skapar meningsfullhet för mig.

Jag därför igen erbjuder samma infokväll torsdagen den 25 juni mellan kl 18-20.00 hos oss Bröderna Tranberg Institut, Spelmansgatan 6 gällande möjligheten genom Juice Plus. Det kommer också finnas möjlighet att deltaga via Skype. Vill du ha en plats så skall du PM mig.

Att utveckla sina mentala och fysiska styrka är modigt och konstant vara i den processen ger syfte och Menigsfullhet. Att inte kasta bort livet på det man själv tycker är meningslöst utan komma underfund med alla referenser man har skaffat sig under livet har upplevts av en orsak.

Hela livet handlar om Give & Receive i compassion från Hjärta till Hjärta. Där skapas alltid på sikt magiska miljöer.