Only Sky is the Limit...

MAN KAN KNAPPT TRO ATT UNIVERSUM ÄR SÅ GOD MOT MIG...
Idag började min dag med ett möte med Torkel Stalhand och Mikael Karlholm. Mikael är en av de mest hjärtligaste och godaste män jag har träffat. Jag har nämnt han förut och hans organisation, Spread the Word som han har tillsammans med hans goda fru, Candra. Spread the Word gör så mycket gott för oss alla. S.T.W. skapade möjligheten att vi fick lyssna på Byron Katie och Eckard Tolle när de besökte Sverige. Mikael är orsaken till att alla välkända namn, alla fantastiska anledningar till att Universal Heart projektet har blivit så framgångsrikt. Mikael är värd all respekt från oss alla! Han är en nätverkare bortom de mesta jag har träffat. 
Tillsammans med Mikael så träffade jag också den missade länken för projektet första steg som börjar i oktober. Denna man är briljanta Torkel. En entreprenör, en Mentor med världen som sitt arbetsfält. Han presenterade en möjlighet att serva, erbjuda ett koncept till Universal Heart att alla som deltar på seminarierna kommer få en möjlighet att bli servad att förverkliga sina drömmar, sin vision, sitt önskade. Allt från dig som individ, din omgivning och världen. Han har utarbetad en struktur, en mycket genomtänkt konkret struktur som är så genialiskt, så genialiskt genomtänkt så du som deltagare kommer få allt stöd du önskar för din förändring och dina drömmar. Inser djupt inom mig vad detta innebär. HeartMath erbjuder konkreta verktyg genom HRV träning för att få kraften att orka. Och där får du all mätning under alla 6 månader. Jag, tillsammans med alla deltagare kommer ge er information med verktyg hur vi fungerar i alla sammanhang. Micro så som Macro sammanhang. Och Torkel kommer erbjuda direkta strukturer för förändring i det du bestämmer du önskar en förändring, i Ditt liv! Jag citerar vad en vän säger ofta till mig. Only Sky is the Limit... 
Vad Torkel erbjuder gör mig lyrisk och så inspirerad! Min drivkraft har alltid legat i att ge människan möjlighet till den förändring jag har fått, jag har skapat när det så många ggr har upplevt att livet visar sina utmaningar.

Vi hade en underbar lunch tillsammans för att Mikael därefter tog oss till en smultronställe, Källsjön. Så vackert så stilla och så fint. Vi tre "pojkar" har myntat ett nytt ord. Vi tog en selfie liggande så det blev en "Liggie" som du kan studera nedan. 

Därefter ett sista möte som jag behöver hålla personerna anonyma tills vidare men vilket möte! Jag sitter nu på tåget hem till mig... Trött men oerhört nöjd. Trött men stilla i stillhet. Mentalt matt men så stilla i sinnet.
Ha det bäst! 
 


I ljus!
Jörgen Tranberg