Webinar med Howard Martin, Jörgen Tranberg och Anders Nilsson

Lyssna på världsföreläsaren Howard Martin, Jörgen Tranberg och Anders Nilsson - 15 April webinar- Mitt sanna jag DEL 2

De internationella medier har kallat Howard Martin till en av de mest övertygande röster i vår tid, en sann evolutionär ledare, en pionjär inom ny intelligens. Nu träffar vi honom live tillsammans med Jörgen Tranberg och Anders Nilsson med en härlig Universal heart anda. Howard Martin - En av grundarna till Heartmath, strategisk utveckling, HeartMath LLC "Författare, talesman, Business Executive och musiker,"

Webinarkurs 15 april - Mitt sanna jag 2015 DEL 2!

Vill du lära dig mer om din intuitiva intelligens?
Känner du att du närmar dig mer av ditt sanna jag (ditt original)?

Du vet när du upplever en tydlig riktning i ditt liv där din kompetens, intuitiva förmåga och vilja har en tydlig mening. När ditt hjärta och hjärna samspelar i synk och du har full energi. Nu går Universal Heart in på den del av processen där vi kommer att fokusera i ett större Globalt perspektiv. Ge verktyg för att träna upp vår intuitiva intelligens så vi lättare kan följa vår inre väg.

Den 15 april fokuserar vi på Mitt sanna jag 2015 del 2. Tillsammans med Jörgen Tranberg, Bröderna Tranbergs, Naturläkare med kvantfysik kompetens, Anders Nilsson, Heartmath Scandinavia, Ordförande Nordiska hjärtkoherensföreningen och världsföreläsaren Howard Martin, grundare av The institute of Heartmath i USA och författare till Best-säljaren "The Heartmath solution". Dessa 3 vana inspiratörer kommer att guida oss kring medvetandet om vårt sanna jag. Vi kommer få genomföra praktiska övningar för inre balans. Vi kommer att knyta samman HRV Träning, globala/lokal påverkan, kvantfysiska lagar med biokemiska processer för att inspirera fram vårt - Sanna jag i ett globalt perspektiv 2015.

Vill du också vara med.

Anmälan för 2 webinarer:

Webinar DEL 2: 15 april kl.17.30-20.00

För anmälan:

För dig som redan bokat alla 4 Universal heart webinar ingår detta webinar kostnadsfritt. Registrera in dig på länken nedan. 
https://attendee.gotowebinar.com/regist…/6020971117939367426

150 kr:

För dig som ej är inbokad på Universal heart webinaren kan nu medverka på detta extra unika globala webinar för 150 kr/pers. Om ni önskar plats så vänligen mejla till [email protected] och vänligen betala 150 kronor till PG:112274-6, Bröderna Tranberg.

Hjärtligt hälsning

Anders Nilsson, Heartmath Scandinavia

Jörgen Tranberg, Bröderna Tranbergs

Howard Martin, Heartmath USA