JAG ÖNSKAR UPPRIKTIGT ATT DU GÖR MIG ÖVERFLÖDIG

JAG ÖNSKAR UPPRIKTIGT ATT DU GÖR MIG ÖVERFLÖDIG.

Somnade tidigt och vaknade tidigt och vaknar till dryga 200 PM/Sms av människor som vill fråga, visa, säga... Texter där man vågar be om hjälp för man är utsatt, utsätter, önskar sammanhang, i mindre, större grupper. Jag bevittnar att man är äkta och släppt alla masker. Många texter där många människor som vill bidra, visa sin uppskattning och allt annat som jag blir i stunden alldeles tårögd.

Jag läser, bevittnar äkthet, ärlighet, uppriktighet. Jag bevittnar en brutal sanning som människan vågar stå för. 
Jag bevittnar kärlek i alla dess former. Jag bevittnar att man vågar förändring. Jag hör inom mig en klyscha som någon sade förra veckan "men Jörgen är det inte svårt att lyckas bli hörd i sin egen stad?" Till dig.

NEJ GUD NI ÄR SÅ MÅNGA HÄR SOM VILL, ÖNSKAR OCH NU OCKSÅ GÖR!

Allt detta är som jag har vetat från första början med UniversalHeart. Det handlar inte om mig som struktur och det kommer bli större än vad jag förstår. Jag har inget intresse att försöka kontrollera, jag endast observerar och låter mig vara universums medvetande. Igår avslutade vi 2 dagar av 6 (grundsteget) på Mentorprogrammet att göra människor i grunden medvetna om att göra dig delaktig i medvetenhet och få bevittna vardagen i flöde...

Den dag du står i denna Med-Vet-Enhet till fullo, eller närmande till det då behövs inte jag i strukturen som t.ex UniversalHeart, FlowKeeper, HeartMath. Men när det ännu inte finns i din vardag så är det ett faktum att man kan lättsamt välja miljöer som alltid inkluderar stöd och sanning i compassion.

Därför.... Gör MIG helt överflödig i din vardag så kommer du bli referensen till andra människor. Jag är äkta när jag säger följande.

Gör mig överflödig...

När du har medvetenhet i din vardag då väljer du miljöer av en helt annan medvetenhet. Då är jag tacksamt och ödmjukt överflödig. Eller så vill du umgås med mig av helt andra avsikter.

Tillbaka till alla texter jag har fått sedan igår. Det kommer ta 3-4 dagar innan alla har fått en feedback om individuellt stöd, gruppstöd så du önskar mm. Alla kommer få feedback men det kommer ta ca 3-4 dagar.

Är stillsammast så berörd och tacksam att i alla väljer er själva. Om dryga 2 veckor så kommer UH till Sthlm och känner att något oerhört stort har vi alla startat. Jag säger som jag sade. Endast bygg upp din egen inre Mentor så blir resten du önskar skapa en lek.

Är du intresserad av delta i Sthlm så finns endast få platser kvar och 6 dagar kostar endast 1295 kr. Syftet är att skapa stora fält där en osynlig kraft av kraft existerar. Ge en prisnivå där alla har råd. Jag ger den naturvetenskapliga förklaringsmodellen till allt du redan visste inom dig men som du redan visste. Kalas för också sund förnuft och visdom. För mer info www.universalheart.se tryck därefter på Mentorutbildning.

Jag skall också nämna att om du scrollar ner på sidan så har du all en gratis pdf fil som heter "Processverktyg" som ingår i kursen, 46 sidor.
Du kan också köpa allt material (knappa 200 sidor pdf fil) som är allt material jag går igenom tillsammans med alla fantastiska bilder och betydligt mer förklaringsmodeller. Där finns också alla forskningsreferenser, knappa 80 st.

Jag också för första gången igår visade informationen att jag har skapat igen en UniversalHeart föreläsningsserie.

Den startar den 21 november och då kommer Katarina Ahlström Mannheimer, Anders Nilsson på HeartMath, Kajsa Ingemarsson, Lasse Gustavsson och mig själv. Allt varvas med musik.

Den 29 januari så kommer Anders tillbaka men också Björn Natthiko Lindeblad, Berete Rubin, Kajsa Ingemarsson tillsammans med mig. 
Allt varvas med musik.

Den 12 mars så kommer tillsammans med mig Mikael Säflund, Malin Berghagen, Leah Allen, Kajsa Ingemarsson, Anders på HeartMath, Helena Magdalena Ivekrans och tillsammans med mig. Allt varvas med musik.

Vi kommer också erbjuda live forskning på plats där mina vänner Jan Jutander och Lars Landström har centrala roller.

Jag sade att samtliga som köper en biljett för 495 kr plus serviceavgift så kan man ge bort en biljett som absolut inte har råd men behöver en kärleksfull miljö. Du får en gratisbiljett. Igår var det ca 20 personer gjorde detta. Jag blir varm i hjärtat att jag bevittnade hur främmande människor kom samman där den ena gav och den andra tog emot utan skam och skuld. Min uppgift var skapa utan skuld och skam. Jag har därefter vaknat idag av sms av ca 30 personer som lever på existens minimum och önskar önskar ett gott hjärta. Om jag skulle låta hälften av biljetterna bli gratisbiljett där du kan från hjärtat ge så tjänar jag inga egna pengar. Det blir då en medveten gåva att jag kan ge från hjärtat till mänskligheten. Mitt hjärta får då det jag kan få från det universella hjärta. En villkorslös energi som gör min egna värld lite bättre. Det är tillräckligt.

Detta erbjudande jag hade igår förlänger jag till idag, söndag den 11 okt. Om du vill bidra så köp en biljett på www.universalheart.se och scrolla ner (öppna seminarium). När det är gjort skriv en text, skicka till 0705-800603 med namn och info så skickar jag en gratis biljett.

Jag har också skapat (scrolla ner) att du kan köpa 3 biljetter för samtliga eventen 21 nov, 29 jan, 12 mars (paket) men betala endast för 2 event. Det innebär att du får en dag gratis (värde 495 kr). 
Men om du IDAG köper detta paket så får du också 2 gratis biljetter. Alltså idag erbjuder jag att så att du kan betala 990 kr plus serviceavgift och få sammanlagt 5 biljetter.

Det är för mig när compassion är som mest äkta.

Jag har ett önskemål att du delar detta inlägg så mer människor får ta del av mitt erbjudande och min tacksamhet till just dig som vill, vågar och stödjer är innerligt stor.

Allt skapas i relation. Tack...