ALLT ÄR MÖJLIGT NÄR ALLT HAR EN MEDVETENHET

Nu har UniversalHeart- Vision2020 fått sin nästa konkreta stadium och jag har en specifik fråga jag vill ställa till dig.

Så vänligen läs hela inlägget.
Och här säger jag med en gång.

DELA GÄRNA!

När jag summerar allt så har jag hittills fått ett ca 40 tal erbjudande runt om i världen. Jag har sagt till alla att vi börjar med Sverige, 2015-2016. Därför Vision2020Sweden skall få vara mittlinjen till "ryggraden" och Vision2025World skall få kopplas till Vision2020Sweden som är det allt bygger på.

Som jag alltid sagt. Allt skapas alltid runt en mittlinje och där finns en "intelligens" som vet hur allt skall röra sig precis organiserat och strukturerad runt denna mittlinje.

Originalets mittlinje är för mig. Kosmos Universums Mittlinje.

Kärlek...

Därför allt vi gör är att få 
Heart - Research - Sprit United.

Jag redan nämnt det, nu är det KLART med 4 dagars retreat möjlighet den 10-13 mars 2016 i Åre/Östersund och den första konkreta strukturen satt.

Vi har i nuläget samlat ihop flera underbara akademiker/föreläsare med drivkraft att sprida hjärtats budskap men även vissa andra som är vana att arrangera och dra många människor i alla möjliga olika sammanhang. Samtliga har hittills sagt JA!

Det ligger 2 offerter ute på http://www.copperhill.se
eller http://www.holidayclub.se/sv/ och vi inväntar så fort vi får en indikation på hur många vi blir. Biljetter släpps senast i september.

Det är bestämt att det blir minst 300 personer från "världen"/utomlands och de säger minst. Mycket av "gräddan" av nätverk och organisation (här kommer finnas enorma närverks möjligheter) men tanken är att ända upp till 1400 personer, under 4 dagars retreat. Det blir en enorm energi och "kick-start" på Vision2025World.

Dessa är klara
Tom Taylor, Ph.D.
Akademikern, docent som gick en medial utbildning, vägen som var tvungen att utforskas kom från hjärtats längtan.

Kajsa Ingemarsson 
Behöver egentligen ingen närmare presentation mer än att hennes trilogin med vår bok, Hjärtas väg kommer garanterat bli utforskad. Både hon och jag är på scen under separata tider men "risken" är stor att jag lite "spontant" bjuder upp henne på min scen. Brukar göra det med personer som betyder mycket för mig.

Givetsvis Anders Nilsson från HeartMath är där men också Howard Martin (President/Founder) från HeartMath i USA är något vi utforskar att ha på länk. Frågan kommer ställas.

Katarina Ahlström Mannheimer, Ph.D.
Kvinnan som skrev bestsellers, "Dit hjärtat längtar". Jag älskar hennes egna förklaring om hennes bok. "Jag skrev boken jag själv hade önskat när jag hade det mycket svårt".

Dessa personer är klara men detta är endast ett axplock av alla människor.

Ja just det, jag själv ställer mig själv på scenen 😊. Men denna gång vid ett tillfälle så intar jag scenen tillsammans med min bror, Christer Tranberg.

Mina kära vänner ingenjörerna Jan Jutander och Lars Landstrom som har varje gång mätt hela fältet på UniversalHeart eventen är också inbjudna. Önskan är att allt mäts från oss alla och visa kärlekens/Hjärtats betydelse.

Srinivas Bhatttt kommer, leder meditationerna och han har erfarenhet att leda Tony Robins meditationer som har varit upp till 50,000 personer. Bara det kan jag lova är en exceptionell erfarenhet.

Min vän Mikael Karlholm är givetvis inbjuden och bidrar oss alltid med service i kärlekens tecken.

Det kommer finnas musiker och festligheter samtlig dagar.

Jag har också en Astrofysiker och en Astronom från ett andligt perspektiv/håll och från den världsdelen så anses personen är en av de främsta, och som tackat ja till detta. Behåller namnet lite hemligt ännu. Kommer förklara universums skapelse från ett helt magiskt perspektiv!

Vi kommer också kunna erbjuda 3-5 mindre WS på kvällarna, med början ca kl 19 tiden, ca 45 min-1 timme, allt som har med Hjärta - Science - Medvetenhet att göra.

Nästa onsdag Skypar/Webinar jag med personerna och jag skall presentera ännu mer detaljer och egentligen är det mitt inlägg handlar om.

De organisationerna har fått hela konceptet, även detaljer och alla har sagt JA, JA OCH JA! Men jag behöver presentera någorlunda specifika siffror så därför frågar jag er följande.

Skulle du var intresserad att komma när världen kommer till oss?

Det kommer också finnas morgon mindfullnes, morgon yoga med många andra möjligheter.

Detta är endast första avstampet mot Vision2020Sweden mot Vision2025World.

En annan sak jag kommer skapa strukturen innan och som får sin ekonomi under dessa dagar. Vi/jag kommer skapa volontär möjligheter att samla in pengar under dessa dagar och detta/dessa projekt(er) skall gå till behövande människor i Sverige. Kom gärna med förslag?

Compassion från alla håll.

Jag och vi vill visa att med rätta miljöer är allt möjligt. Och vi förutsätter att det blir många många många och priserna blir de lägsta.

1. Skulle du då komma?
2. Hur många tror du att du får med dig som skulle vilja följa med om priserna inte var högre. Bara uppskattning är jag ute efter.

Tänk dig att hänga med 1000 människor där allra kommer från hjärtat, har erfarenhet och vill skapa något i Compsssion. På lördags kvällen den 12 mars blir det något festligt för oss alla. Compassion och festligt mår jag bra av.

Min bror Christer och jag kommer dagen innan och stannar en dag till på måndag. Vi kommer åks skidor och ni som vill så är ni välkomna att hänga med oss.

Inget är bindande men behöver ge en siffra, en ungefärlig känsla för hur många. Skriv i tråden.

Igen, priset kommer sträva att vara ca 4000 kr för 3 övernattning (4 stjärn hotell) all inclusive + 4 retreat dagar + små WS som man kan välja på. Det blir tillägg för din ev resa.

1.Mycket sannolikt
2. Vill men tror inte jag kommer ha råd.
3. Jag tror att jag kommer sannolikt kunna ta med mig ??

Känn in, ta in, återkom snarast.

Tack hittills för allt du är! 
Jörgen Tranberg

 
#1 - - Maria:

Kommer mer än gärna deltaga