VILL DU SKAPA EN BÄTTRE VÄRLD TILLSAMMANS MED OSS?

VILL DU SKAPA EN BÄTTRE VÄRLD TILLSAMMANS MED OSS, BRÖDERNA CHRISTER OCH JÖRGEN TRANBERG GENOM ATT LEKA MED OSS?

Vi söker 12 personer och är Du en av dem så skall du läsa hela detta inlägg.

Genom att leka med oss kan vi utlova en kraftigt förhöjning av biokemiska ämnen så som 
Acetylkolin
GABA
Dopamin, adrenalin, serotonin tillsammans med oxytocin, DMT, och tillsammans med ämnet Isirin genom att leka med oss. 
Vi kan även utlova en förändrad hjärna genom din neuroplacticitet. Du kommer även få en förändrat hjärta där Compassion/MedMänsklighet är då ett varande i din vardag.

Ibland kallar vi vår lek också för, jobb.

Allt dessa biokemiska ämnen här kommer jag ta upp kvantfysisk på Universal Heart eventet den 21 februari.

Men, nu till informationen om detta inlägg.

Vi i betraktar vårt jobb med en enorm passion som gör...

Vi leker!

Men vi leker med 100 % seriositet av närvaro och medvetenhet att vår orientering är att förändra oss själva till ännu större kärleksfulla människor men vi är mycket priviligierade för vi,

ABSOLUT LEKER...

Men nu har vi skapat en struktur där vi Bröder söker 12 personer och Du kanske är en av dem?

Vi har gång på gång visat att allt är möjligt för vi ni tusentals människor har berört oss gång på gång. Allt är endast vi själva som skapar MEN vi behöver alltid stödjande miljöer. Miljöer med ljus, kärlek men vi måste också ha miljöer som hjälper oss med strukturer. Fungerade strukturer som är anpassad till din betraktande verklighet.

Ljusa kärleksfulla miljöer med polaritetens verklighet gör att strukturer behövs. Men strukturer men ljusa kärleksfulla miljöer gör att strukturer som känns lekfulla. 
Vi därför söker 12 medarbetare som inte skall jobba under oss men med oss, och som har följande.

1. Orientering i Medvetandet att allt som skapas kan endast skapa från ett kärleksfullt ljust hjärta. Allt du gör görs alltid med ett större syfte bortom dig själv MEN aldrig avkall på att du bortser från dig själv så du blir endast lidande.

2. Erfarenhet att leda andra människor. Det här kan göras på så många olika sätt men denna erfarenhet är mycket viktigt.

3. Ett stort nätverk och ditt nätverk är du som människa betraktad som en äkta person. Alla vet att allt du gör har ett mycket större syfte än endast dig själv. Du är betraktad kärleksfull men kan inspirera till förändring.

4. Du är en team människa men är också självgående och vill lära dig allt vi Bröderna Tranberg kan och står för. Du behöver egentligen inte oss men förstår att vi kan höja din livskvalité tillsammans med alla människor i ditt nätverk.

5. Du kan leda och inspirera mindre grupper.

6. Du som endast ser möjligheter och fastnar inte i massa detaljer utan kan lätt parera mellan livets underbara utmaningar. Att vara i vardagliga dramor är ett faktum men du har tillgång att alltid vara i den större bilden.

7. Du som tror att du kan förändra världen med din insats. Kärleksfull Empati och Compassion är en självklarhet.

8. Du som vill leka och förstår att pengar är aldrig den primära drivkraften men pengar är en enorm möjlighet till skapa möjligheter för alla som ännu inte har den ekomiska möjligheten. En som förstår av erfarenhet att pengar kommer som en gudomlig bonus när skapandet görs från kärlek.
Förstår helt enkelt med ekonomiska möjligheter så kan vi skapa kärlek som innehåll men aldrig endast från den autonoma rädslan.

Om du är denna person så skall ni få vara med och skapa vår vision där du kommer få vara den inre kärnan av strukturen men som byggs på ljus och kärlek. Vår vision är vad vi alla längtar till. Det som skapade oss. Kärlek för Mänskligheten. Men vår vision har flera del-visioner.

Ni kommer få vara med och skapa steg 1-2 och steg 3 och punkt 1 är den röda tråden i allt vi tillsammans skall skapa.

Steg 1 är mellan 7 februari 2015 till 18 januari 2017.

Den 19 januari 2017 så börjar vi skapa steg 2.

Om Du är en av dessa 12 människor så skriv till mig, här på FB, i meddelande rutan.

Om du inte blir uttagen som en av dessa 12 personer, så spelar det ingen roll för efter dessa 12 personer så behöver vi ytterligare 66 personer.

Dessa 66 personer kommer bli engagerad från och med mars 2015.

Dessa 66 personer så behöver du inte ha alla dessa 8 punkter men du skall ha minst 1 av dem, och en enorm drivkraft att äkta vilja närma sig alla 8 ovan nämnda punkter.

Ni 12 personer så får du följande av oss.

Allt vi kan. Allt vi vet. Allt vi kommer kunna. Allt vi kommer kunna veta. Skapa ditt egna liv bortom dina drömmar.

Tillsammans med oss så blir vi 80 personer och där
skall ni alla 78 personer skapa Kärlek, Försoning, Medvetenhet, Compassion, Barmhärtighet och allt vi längtar till.

Ni 80 personer kommer få strukturer där vi från och med oktober 2015 skapar möjligheten att göra det vi har påbörjat ett...

UNIVERSAL HEART

Ni alla andra som inte tillhör dessa 78 personer spelar ingen roll för ni kommer ändå få precis allt av oss ändå med start hösten 2015.

Det vore oförskämt att inte nämna och tacka universum levande krafter som gav mig denna transformation av upplevelse av mitt liv så levande trots alla underbara insikter av utmaningar.

Både min bror och jag kommer från bakgrunder med tidiga svåra underbara utmaningar. Så möjligheten till allt det här som läggs framför våra fötter är endast i betraktelsens helt omöjligt.

Det är just där, möjligheten finns, i det (o)möjliga...

Ni 78 personer kommer finna tillsammans med oss Bröder kunna ge allt jag har nämnt till 600-700 personer.

Vi 600-700 personer kommer bli ca 6000 personer, 2017 runt hela världen. Vi bygger ett Kärleksfullt Medvetet UNIVERSAL HEART där mittlinjen som ett hjärta utgår från Sverige.

Möjligheten gavs till mig förra veckan i konkret strukturer. Den 1a personen jag gick till är den som alltid kärleksfullt accepterat mig precis så jag är. Men alltid guidat mig till att ta ansvar och bli en bättre människa. Personen är min bror, Christer Tranberg.

Har du dessa egenskaper så skall du skriva till mig. Du skall kunna komma till Göteborg den 7 februari och avvara tid mellan kl 13.00-17.00. 
Vi bokar bord på en central resturang och har en lååång lunch. Du träffar oss båda.

Det vi kan utlova dig. 
Ditt liv kommer förändras och du kommer känna djupt det jag upplever.

Tacksamhet. Djup äkta Tacksamhet...

 

 

#1 - - Daniela Jovanovic:

Goddagens!

Hur ska vi göra här nu då?
Jag vill med yttersta tacksamhet, ärlig nyfikenhet och en önskan om att fler ska våga vakna upp, vara med och förverkliga det här. Jag kan ana att denna önskan är något jag delar med alla andra 500 000 personer som skriver till er nu om att få vara med i den Tranbergska armén :) Vilka historier vill ni ha av mig? Detaljerat eller med känslan i fokus? Hoppas på det bästa här nu!

Med bästa hälsningar Daniela J


#2 - - Annethe Dufvans:

Hej, Studerar sedan ett par år i mindfulness, hjärnans påverkan av meditation osv p.g.a att jag upptäckte att så mkt hände med mig genom meditationen, kom upp till sjundesinnet och upplevde den starka känslan av att vara ett med alltet som jag senare fick veta heter Ku på japanska efter de zen mästarna där. Vill själv vidarebefodra denna enorma känslan av ren kärlek och enorm lycka som uppfyller varenda cell i kroppen när den exploderar i kroppen och man vill bara gå ner på knä när det inträffar för att känslan är ren kärlek och man fyll så starkt av ödmjukhet och tacksamhet. inte många som förstår min känsla när jag försöker förklara den, för har man hittat nyckeln vill man dela ut den till hela världen! Detta projekt ni håller på med, kan man vara med på ngn sätt? Vara delaktig? Kramar Annethe dufvans