Goda vibbar sprider sig som ringar på vattnet...

För mig ger det otroligt mycket positiv energi att vara med en dag då och då på elevkliniken. Jag har fått mitt diplom så jag är bara där "lite extra" nu och när tillfälle dyker upp och för att det får just mitt hjärtas magnetiska fält att höja sig drastiskt.

Det ger mig extra energi på andra områden i livet också. Till och med en del av de klienter som tar emot hemma tycks få som ett energilyft. Det är precis som om dom kan ta del av vibbarna av inre glädje, lätthet, flow och vill röra sig mer mot det. Under de timmar jag är på elevkliniken får jag ofta in flera bokningar via mail, sms och telefon till min lilla praktik hemma - och utan att jag "gör någonting" även helt nya klienter hittar till mig...och sedan när det blir vardag igen och jag går in i vanliga motstånd då är det ofta några klienter som bokar om sin tid, byter dag eller ändrar. Precis så som det ska vara. Ebb och flod och allt tycks ha sina egna intelligent dirigerade rytmer.

 

 
När man är ny på någonting, som när man håller på att lära sig något nytt eller bygger upp sin verksamhet, eller kanske drabbats av någon tillsynes övermäktig svårighet i livet så kan det vara lätt att drabbas av missmod då och då. Man kanske upplever att man gör väldigt stora ansträngingar som inte alltid ser ut att ge så mycket eller så varaktigt resultat. Då är det lätt att hamna i stagnation och börja tvivla på sig själv och sin vision.
Vi vet om att de allra flesta människors biokemi fungerar så, forskning har bekräftat det också. Vi förstår också att efterfrågan och behovet är enormt nu för många människor vill och längtar efter att få tillgång till ny kunskap och sammanhang som ger dem mer möjligheter att fylla på med positiv energi och förverkliga sin vision. Alla är unika och vi vill inspirera alla att hitta sitt eget sätt leva sin sanning och glädje.  
 
Jag trivs på elevkliniken för det fyller på just mig med lätthet och glädje! Eva Remmert som är vår handledare på elevkliniken i Göteborg har haft öppet som vanligt, varannan måndag hela sommaren och det har i stort sett varit fullbokat med klienter varenda gång.

Jag kommer så väl ihåg den där eftermiddagen i januari när jag med osäkra händer mötte mina allra första av klinikens klienter. Både Eva och klienterna hade sådant tålamod och tillit och det var uppenbart att det var en win-win- situation. Klienterna fick förmånligt pris på behandlingen och vi elever fick möjlighet att omsätta våra kunskaper i praktiken. Och resultaten kom.

Det absolut roligaste var och är fortfarande att få egen erfarenhet av att klienter får förbättringar i stort och smått och att se att de små kanske ibland omärkbara effekter av en enda behandling väldigt ofta tycks ge stora skillnader med återkommande behandlingar över tid. 

Det få klienter som kommer bara en enda gång, de allra flesta köper 5-kort. Nya klienter hittar ofta till elevkliniken efter att ha fått tips från en tidigare klient som kanske är en bekant, familjemedlem eller kollega till dem och från tips av terapeuter och elever. Hjärtats magnetiska fält ökar när glädje och omtanke delas med flera. Goda vibbar sprider sig som ringar på vattnet i stort och i smått.

 

 

När många hjärtan vibrerar i resonans samtidigt så kommer det att bli betydligt enklare för alla att höja sitt hjärtas magnetiska fält. Det är det som också är drivkraften för att sprida informationen om Universal Heart. Intresset är enormt för biljetterna som släpps imorgon - fredag den 1:a augusti. Det är verkligen många som har hört av sig eller allmänt bara känner att det är något stort på gång här som kommer att göra skillnad...
Det är jätteroligt! 

 

Självklart är du välkommen till elevkliniken i Göteborg eller Stockholm också om du vill, eller till någon annan som du känner att du är i harmoni med. Allt vill röra sig mot mera kärlek nu - så mycket som det i varje stund har förmåga till. 

 

Följ ditt eget hjärta och gör det som får just ditt ljus att skina lite extra. Hitta dina oaser i tillvaron där du kan fylla på positiv energi. Du är värd det! 

Sanaz och jag finns här som en extraresurs så kontakta oss gärna om du önskar det.

 

Men all kärlek från Ida